Pay Per Click, po slovensky: platba za klik. Te to jeden z možných spôsobov platby za reklamu na internete.
Ako funguje Pay Per Click? Princíp je v tom, že inzerent platí za reklamu až vo chvíli, keď sa dá predpokladať, že zaúčinkovala, teda vo chvíli, keď na ňu potenciálny klient klikol. Platená reklama patrí dnes k najrýchlejším a k najjednoduchším spôsobom ako dosiahnuť ihneď viditeľné výsledky v predaji a návštevnosti. Oproti klasickým bannerom alebo miestam na portáloch má tu výhodu, že zákazník neplatí za zobrazenie, ale iba za reálneho návštevníka svojej stránky. Ďalšou výhodou týchto systémov je, že odkazy sa väčšinou zobrazujú na stránkach s relevantným obsahom. Tým je odkaz presnejšie namierený na kľúčového klienta, neobťažuje tam, kde sa ľudia zaujímajú o niečo iné.

Máte aj Vy záujem o naše SEO služby? Kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára.

randomness
Navštívte nás na Google+