E-mail marketing je cielené rozosielanie komerčných i nekomerčných e-mailových správ na presne stanovený zoznam emailových adries. Majitelia emailových adries musia vyžiadať a potvrdiť záujem o tieto informácie zasielané mailom. Z tohto dôvodu je email marketing jedným z efektívnych nástrojov pre budovanie one-to-one komunikácie. E-mail marketing patrí k najrýchlejšie rastúcim formám elektronickej komunikácie. Podľa analýzy prináša e-mail marketing najväčší počet konverzií na slovenských e-shopoch.
Výhody emailového marketingu spočívajú predovšetkým v nízkych nákladoch, flexibilite, jednoduchom testovaní, merateľnosti a vyhodnocovaní kampane.

Spravujeme e-mail marketingové kampaňe na mieru, neváhajte a kontaktujte nás.

Základné pojmy:

  • HTML email - hypertext markup language
  • Undelivereds - nedoručené emaily
  • Bounce rate - podiel nedoručených emailov (Hard bounce - emailový účet neexistuje, Soft bounce – emailový účet je plný)
  • Open rate - podiel doručených a otvorených emailov
  • Click through rate - podiel emailov na ktoré bolo kliknuté
  • Double Opt-in - dvojité potvrdenie. Po zadaní emailu do formulára na webe dostane užívateľ potvrdzujúci email. Až po jeho potvrdení je zaradený do zoznamu. Dnes je toto najpreferovanejšia možnosť.
  • Single Opt-in - jednoduché potvrdenie. Po zadaní emailu do formulára na webe je užívateľ okamžite zaradený do zoznamu. Tu existuje väčšie riziko zadania nesprávneho emailu.


Máte aj Vy záujem o naše služby? Kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára.

Nezáväzne nás kontaktujte