PPC reklama na Google patrí medzi najefektívnejšie formy internetovej reklamy. Google je najpoužívanejší vyhľadávač na internete a využíva ho každý, kto hľadá požadovanú službu alebo produkt. Ak chcete niečo kúpiť, prvé čo spravíte je, že prejdete na vyhľadávač Google a daný tovar alebo službu si vyhľadáte. Tu začína pôsobiť PPC reklama. Ako prvé, čo uvidíte vo vyhľadávaní Google sú 3 odkazy na vrchu v jemne žltom orámovaní a niekoľko odkazov v pravom bočnom panely. Toto je PPC reklama vo vyhľadávaní Google.

Prečo je PPC reklama na Google výhodná?

PPC reklama v poslednom období zažíva na Slovensku veľký boom. Podľa dostupných štatistík viac ako 75% užívateľov internetu vyhľadáva informácie alebo služby najmä cez vyhľadávač Google. PPC reklama cez Google tak umožňuje osloviť veľký počet nových potenciálnych zákazníkov. PPC reklama je cielená len na tých užívateľov, ktorí hľadajú vaše produkty alebo služby. Užívatelia tak reklamné odkazy akceptujú, čo je oproti bežným reklamným mediám veľká výhoda. V spojení s flexibilnosťou PPC kampaní a možnosťami personalizácie reklamných odkazov dostávame vysoko efektívne reklamné médium. PPC reklama Googe je najrýchlejšie rastúci spôsob PPC reklamy na celom svete. Ročne sa na takýto spôsob reklamy minie niekoľko miliárd €, čo svedčí o efektivite tohto spôsobu reklamy. PPC reklama dokáže osloviť Vašich klientov okamžite a je pripravená ihneď zarábať.

Ako prebieha vytvorenie Google PPC reklamy?

Priorita je analýza Vašej webstránky a stanovenie všetkých možných kľúčových slov, ktoré sa spájajú s Vašim podnikaním a so zameraním Vašej web stránky (môže ich byť aj niekoľko tisíc!). Všetky tieto slová budú následne triedené podľa počtu vyhľadávania a zaradené do reklamných skupín. Každá reklamná skupina je zameraná na určitý počet kľúčových slov a je na ňu vytvorených niekoľko reklamných sloganov, ktoré sú následne testované. Všetko sa monitoruje a s kampaňou sa pracuje na základe výstupov dodaných s Google Analytics. Takto dokážeme presne viesť reklamnú kampaň k tomu aby bola schopná zarábať.

Postaráme sa o to aby Google PPC reklama fungovala aj u Vás.

Máte aj Vy záujem o naše služby? Kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára.

 

Výhody PPC reklamy vo vyhľadávačoch
PPC reklama v poslednom období zažíva na Slovensku veľký boom. Podľa dostupných štatistík viac ako 75% užívateľov internetu vyhľadáva informácie alebo služby najmä cez vyhľadávač Google. PPC reklama cez Google tak umožňuje osloviť veľký počet nových potenciálnych zákazníkov.
PPC reklama je cielená len na tých užívateľov, ktorí hľadajú vaše produkty alebo služby. Užívatelia tak reklamné odkazy akceptujú, čo je oproti bežným reklamným mediám veľká výhoda. V spojení s flexibilnosťou PPC kampaní a možnosťami personalizácie reklamných odkazov dostávame vysoko efektívne reklamné médium.

Výhody PPC reklamy na Facebooku:

  • Reklamné odkazy sa zobrazujú na základe definovaných cieľových skupín, čo je výhodné aj v prípade, keď inzerujete na malú cieľovú skupinu (napr. "žena, dôchodkyňa, so záujmom o šport")
  • Vysoké pokrytie cieľových skupín - najmä pri mladších generáciach platí, že byť na Facebook-u je "In".
  • Veľmi dobrý pomer cena/výkon vďaka presnému cieleniu
  • Zrozumiteľné, ale podrobné mesačné reporty efektivity kampaní

Postaráme sa o to aby Facebook PPC reklama fungovala aj u Vás.

- See more at: http://www.saraseo.sk/seo-sluzby/facebook-ppc-reklama#sthash.XtUZ5DT2.dpuf

Výhody PPC reklamy vo vyhľadávačoch
PPC reklama v poslednom období zažíva na Slovensku veľký boom. Podľa dostupných štatistík viac ako 75% užívateľov internetu vyhľadáva informácie alebo služby najmä cez vyhľadávač Google. PPC reklama cez Google tak umožňuje osloviť veľký počet nových potenciálnych zákazníkov.
PPC reklama je cielená len na tých užívateľov, ktorí hľadajú vaše produkty alebo služby. Užívatelia tak reklamné odkazy akceptujú, čo je oproti bežným reklamným mediám veľká výhoda. V spojení s flexibilnosťou PPC kampaní a možnosťami personalizácie reklamných odkazov dostávame vysoko efektívne reklamné médium.

Výhody PPC reklamy na Facebooku:

  • Reklamné odkazy sa zobrazujú na základe definovaných cieľových skupín, čo je výhodné aj v prípade, keď inzerujete na malú cieľovú skupinu (napr. "žena, dôchodkyňa, so záujmom o šport")
  • Vysoké pokrytie cieľových skupín - najmä pri mladších generáciach platí, že byť na Facebook-u je "In".
  • Veľmi dobrý pomer cena/výkon vďaka presnému cieleniu
  • Zrozumiteľné, ale podrobné mesačné reporty efektivity kampaní

Postaráme sa o to aby Facebook PPC reklama fungovala aj u Vás.

- See more at: http://www.saraseo.sk/seo-sluzby/facebook-ppc-reklama#sthash.XtUZ5DT2.dpuf

Výhody PPC reklamy vo vyhľadávačoch
PPC reklama v poslednom období zažíva na Slovensku veľký boom. Podľa dostupných štatistík viac ako 75% užívateľov internetu vyhľadáva informácie alebo služby najmä cez vyhľadávač Google. PPC reklama cez Google tak umožňuje osloviť veľký počet nových potenciálnych zákazníkov.
PPC reklama je cielená len na tých užívateľov, ktorí hľadajú vaše produkty alebo služby. Užívatelia tak reklamné odkazy akceptujú, čo je oproti bežným reklamným mediám veľká výhoda. V spojení s flexibilnosťou PPC kampaní a možnosťami personalizácie reklamných odkazov dostávame vysoko efektívne reklamné médium.

Výhody PPC reklamy na Facebooku:

  • Reklamné odkazy sa zobrazujú na základe definovaných cieľových skupín, čo je výhodné aj v prípade, keď inzerujete na malú cieľovú skupinu (napr. "žena, dôchodkyňa, so záujmom o šport")
  • Vysoké pokrytie cieľových skupín - najmä pri mladších generáciach platí, že byť na Facebook-u je "In".
  • Veľmi dobrý pomer cena/výkon vďaka presnému cieleniu
  • Zrozumiteľné, ale podrobné mesačné reporty efektivity kampaní

Postaráme sa o to aby Facebook PPC reklama fungovala aj u Vás.

- See more at: http://www.saraseo.sk/seo-sluzby/facebook-ppc-reklama#sthash.Sknm1hEE.dpuf

 

Nezáväzne nás kontaktujte
Facebook PPC reklama

Posted: sep, 01, 2013

By: saraseo

Facebook PPC reklama - reklama na Facebooku sú určené klientom, ktorí majú záujem osloviť konkrétnu cieľovú skupinu na základe demografických parametrov. Napríklad: cieliť na ženy vo veku 20 – 40 rokov s vysokoškolským vzdelaním.
Na Facebooku má aktívne konto už viac ako 2 milióny Slovákov, čo robí Facebook jedným z najzaujímavejších reklamných kanálov. Nehovoríme pritom len o mladých ľuďoch, ale o celom spektre potenciálnych klientov vo všetkých vekových kategóriách. Facebooku sa nevyhýbajú dokonca ani seniori.

Čítať viac →
Nezáväzne nás kontaktujte
PPC reklama

Posted: aug, 22, 2013

By: saraseo

Zriadujeme a spravujeme menšie aj stredne veľké PPC reklamné kampane v rôznych odvetviach pre slovenských a medzinárodných klientov v reklamných kanáloch Google AdWords, Etarget, Facebook.

Čítať viac →
Nezáväzne nás kontaktujte
randomness
Navštívte nás na Google+